Fantasy Premier League nr 1

Fantasy Premier League umożliwia nam ułożenie swojej 11 zawodników z BPL co kolejkę i w zależności jak spisze się nasz zawodnik dostajemy punkty. Ja nie jestem wielkim specjalistą ale gram i idzie mi słabo. Do tej pory zgromadziłem 242 punkty, tracąc też na zmiany zawodników ale jest to wynik raczej słaby. W tym poście co tydzień będę pokazywał mój skład i ilość punktów jaką uzyskałem i zmiany mojego składu, więc zaczynamy.

W ostatniej kolejce zgromadziłem 41 punktów, najwięcej dla mnie punktów zdobył Anthony Martial 10. Teraz czas na mój skład i ilość punktów

BR-Butland- 3
Obrona:
Cresswell-1
Smalling- 7
Sagna-0

Pomoc:
Barkley-2
Ayew-2
Mahrez-2
Hoolahan-5
Payet-8

Atak:
Martial-10
Wilson-1

Postanowiłem dokonać kilku zmian. Do mojej drużyny wrócił Vardy, którego miałem wcześniej ale jakoś tak nie szalał jak teraz jego partnerem w ataku będzie Gestede to ryzyko bo może nie zagrać jak ostatnio. W pomocy Walcott się pojawił a w obronie Richards i Zouma.

Mój skład na 8 kolejkę:

BR: Butland Obrona: Zouma-Kompany-Richards-Smalling Pomoc: Mahrez-Walcott-Payet-Hoolahan Atak: Vardy-Martial

Mam nadzieję, że taki inny post się spodoba.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kolejna wygrana Manchesteru City w tym sezonie.