Co dalej z Bartkiem Kapustką.

Ostatnio dużo się mówi na temat Bartosza Kapustki, dlaczego nie gra w Leicester, że w zimowym okienku transferowym odejdzie na wypożyczenie. Młody Polak odkąd przyszedł do klubu nie rozegrał ani minuty w pierwszym zespole, grając w zespole U23. Czemu tak jest??

Właściciele Lisów zakupili Bartosza Kapustki na podstawie hype na nim po Euro 2016 w którym Kapustka zaprezentował się solidnie, sam Gary Lineker wypowiedział się o nim w super słowach i władze Leicester postanowili go kupić. Ostatnio przyznali się, że skauci klubu w ogóle nie widzieli gry Polaka i kupili go własnie po dobrych opiniach o jego grze po Euro. Głupota czyż nie?? Kupić kogoś o kim nie ma się pojęcia i to za 9,5 miliona funtów. Ciekawi mnie ile ma dogadania piłkarz przy transferze bo ja przypuszczałem, że Bartek dużych szans w Anglii nie dostanie i tak jest.

Claudio Ranieri wypowiedział się na temat Kapustki, że nie jest on gotowy do gry w Premier League w tym monecie. To na co go kupowali?? Szkoda mi Bartka bo ma tak samo na imię jak ja i marnuje się w Anglii. Jedyna opcja to wypożyczenie w styczniu. Zainteresowane są kilka kluby z Championship. Kapustka musi w zimie opuścić Leicester bo za pewne do końca sezonu może w ogóle nie zagrać i to będzie zmarnowany rok młodego piłkarza.

Mam nadzieję, że w końcu odwróci się zła karta i Kapustka zacznie grać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kolejna wygrana Manchesteru City w tym sezonie.