Moje stadionowe cele. Anglia.

Witam w takich luźnych postach na temat stadionów piłkarskich, które będę chciał za mojego życia zwiedzić. Do tej pory byłem tylko na dwóch stadionach na Camp Nou w Barcelonie i na stadionie we Wrocławiu na spotkaniu Reprezentacji Polski ze Słowenią.

Na początek wybrałem stadiony z Anglii, które bym chciał odwiedzic.


Old Trafford-Manchester United

Moim głównym celem w Anglii jest stadion mojego ulubionego klubu czyli Old Trafford. Jestem ich fanem od 2003 roku i bardzo bym chciał pojechać na meczy może tak z LFC na własnym stadionie?? Kto wie.














Bramall Lane-Sheffield United

Drugim moim celem jest zwiedzenie stadionu Sheffield United. Kibicuje tej drużynie tak z 5-6 lat. Wszystko się zaczęło od któreś części Fify w której postanowiłem rozegrać karierę drużyną z niższych lig Angielskich i właśnie tak padło na Sheffield.












Wembley 

Tego stadionu nie mogło zapomnieć na mojej liście, Piękny stadion, z historią do tego odnowiony. Może kiedyś na finał FA Cup albo tak po prostu, pójść po zwiedzać ten wielki stadion.










Fratton Park-Portsmouth

Stadion Portsmouth, które od wielu lat gra na 4 poziomie w Anglii, wszystko przez długi. Można powiedzieć, że fanem Portsmouth jestem nie oglądam może za wiele ale śledzę ich poczynania i czekam na dzień w którym wrócą do Premier League.












White Hart Lane-Tottenham




Może bym jeszcze chętnie zobaczył Stamford Bridge. To tyle w takim innym poście.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kolejna wygrana Manchesteru City w tym sezonie.